14 Nisan 2016 Perşembe

Bugün Arçelik bizi şaşırttı :O

    Bugün çok tuhaf bir şey oldu. Böyle durumlara alışık değiliz biz. Çok şaşırdık. Arçelikten 10 yıl önce buzdolabı almıştık. Hala kullanıyoruz. Garanti maranti kalmadı tabi. Bugün Arçelik yetkili servisinden aradılar yıllık bakım yapmaya geleceklerini söylediler. Biz dolandırıcılık olabilir diye şüphelendik ama herhangi bir bilgi sormadılar kimlik ile ilgili , sadece ürün sahibinin adını söylediler ve buzdolabını hala kullanıp kullanmadığımızı sordular o kadar. Biz müsait olduğumuzu söyledik ve hemen geldiler. Buzdolabımız da son zamanlarda arada ses çıkarmaya başlamıştı. Arka tarafta bir parça bozulmuş onu değiştirmeleri gerekiyormuş hemen telefonla servise parçayı sipariş ettiler. Geldiğinde takacaklarmış. Parça için herhangi bir ücret alacaklar mı kesin bir fikrim yok ama servis Arçeliğin hizmetiymiş. Arçelikten 10 yıl önce buzdolabı alıp hala kullananlara ücretsiz bir hizmetiymiş. Benim o kadar hoşuma gitti ki. O kadar ürün kullandım hiç böyle bir şeyle karşılaşmadım. Arçeliği bu hizmetinden dolayı kutluyorum.
i

4 yorum:

  1. arçelik servis olayında çok iyi. ararsın hemen gelir hallederler. sonra da memnuniyet değerlendirmesi için ararlar vs.. bu uygulaması da ne kadar zarif

    YanıtlaSil
  2. Bence de serviste Arçelik bir numara.Çok hoşumuza gitti bu hoş uygulama:)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için önemlidir