26 Mart 2016 Cumartesi

Her zaman yanınızda çakmak, kibrit olmayabilir :)

Sizlere bazen arka arkaya bazen arada video veya resim paylaşıp öldüren yorumlarını paylaşacağım. Ben bayılıyorum sizin de beğeneceğinize eminim:)
İlk videoyla başlıyorum:)


Bu video facede her zaman yanınızda çakmak, kibrit olmayabilir şeklinde paylaşılmış. İşte yorumlar:

-Sanki bunlar her zaman bulunuyor :D

-Evett,,
Yanımızda çakmak olmayabilir ama yanimizda her zaman bir limon kablo ve küçük büyük boy çivi hep oluyor doğru diyon admin.

-ne zeka ama hep limon çivi vede kablolan  dolaşıyoruz topluca  kafayı sıyırmış durumdayız birde  hortum  bulunduralım  yaktıgımız  ateşten mazallah  yangır çıkarsa itfaiye belkı geç kalır  söndürürüz

-Bunlari tasiyacagima cakmak tasirim daha serefli .. Bunlari nerden bulcan .. Sanki bunlar 7/24 cebimizde

-Arkadaş ateşi bulamayan.bir limon ile12 çivi ve teli nerden bulsun onuda bi göstersenize

-Cakmak kibrit bulanmaz ama limon ve aparatları yanımızdan ayırmayız :)

-Ben zaten limonsuz evden çıkmıyorum

-He he evden çıkarken limon çivi kabloyu hiç unutmam :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için önemlidir