4 Mart 2016 Cuma

Şevket hocaya sorulan internet ile ilgili muhteşem sorular:))





Güldür güldürde Şevket hocaya sorulan  internet ile ilgili muhteşem sorular:))

-Benim kotam doldu nasıl boşaltabilirim?

-internet sitesine ayakkabıyla girilebilir mi?

-İnternet sitesinde kaç daire var?

-Facede arkadaşımızı bulmamız için  kaybetmemiz mi gerekir?

-İnternetten mesaj atmamız için online olmamız şart mı? Bunline şunline olsak olmaz mı?

-Akşam mesajı kaçta okunur?

-Arama motoruna tüp taktırsam daha az yakar mı?

Bayılıyorum şu Şevket Hocaya😄😄😄


6 yorum:

  1. Bu da mizahi keskin bir zeka göstergesi. Bayıldım

    YanıtlaSil
  2. çok gülüyorum güldür güldür e.. şevket hoca da ayrı alem :) severek ziliyoruz. ailecel izliyoruz. izlemeyen teyzemizi dövüyoruz. gece fotoğrafıyl ayatıyoruz :)))

    YanıtlaSil
  3. Güldür güldürün eski bölümlerinden itibaren oturup izlemeye başlayacağım.Çk bölümlerini kaçırdım.kesinlikle çok iyi olduklarını düşünüyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de izlemediğim bölümleri var iyi fikir:) İyiler gerçekten.

      Sil

Yorumlarınız benim için önemlidir