28 Temmuz 2016 Perşembe

Tarkan'ın yeni şarkısı Cuppa hakkında ekşi sözlükte yazılanlar :)))



       

       Tarkan'ın yeni single çıkardığını duymuştum dinlememiştim. Bugün TV de klibini izledik ve yeni bir şarkı olduğundan şüphelendik. Bu Tarkan olmayabilir diye bile düşündük. Klip kötü şarkı daha da kötü. O ne öyle cuppa da cuppa. Sonra acaba sadece beğenmeyen biz miyiz acaba bakalım ekşiye ne yazmışlar diyerekten ekşi sözlüğe girdim. Okudukça yerlere yattım gülmekten:))) Şükürler olsun ki  bir biz değilmişiz beğenmeyen. Şimdi ekşide şarkıyla ilgili  yazılanları burada da paylaşmak istiyorum.






Sadece ve sadece cukkaları cebe indirmek için yapılmış cuppa şarkısının kulaklara ettiği eziyettir.



Tarkan'ın sevenlerini 6 yıl bekletip sorasında cuppa adlı şarkısıyla yaşattığı rezalettir.
ya sen tarkansın ! ismail yk ya diss mi atıyosun cuppa nedir ?
kreşlerden sipariş mi almaya başladın ?
yazık yahu...



Tarkan demişsin ama bu bildiğin ajdar.
(bkz: nane nane)(bkz: cubba da cubba)






Okuyunca ne kadar kötü olabilir sonucta tarkan dedim ama yanilmisim sözlük, sarkiyi bitiremedim ya la :(



Sezen aksu ve tarkan'ın aynı tuvalette buluşup ortaklaşa sıçmaları rezaletidir. madem bu şekilde geriye evrilecektiniz, zirvedeyken bırakmalı ve efsane olmanın tadını çıkarmalıydınız.



Günümün en uzun 4 dakikası idi. 4 dakika dayandıktan sonra hayattan soğuduğumu farkettim ve kapattım,

Not: Şarkının linkini eklemek isterdim ama sanırım izinsiz paylaşılıyor o yüzden eklemedim .








2 yorum:

  1. ilk dinlediğimde bu ne yaa tarkan a yakışmamış demiştim ama alıştım mı nedir baya eğlenerek dinliyorum hatta eşlik ediyorum artık :)

    YanıtlaSil
  2. Belki zamanla kulağımız alışır dinleye dinleye müzik hareketli olduğundan.Ama Tarkan a bu şarkı yakışmamış.Sen severek dinliyorsan ne güzel:)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için önemlidir