3 Ağustos 2016 Çarşamba

A101 den aldığım Kafka romanları ve taşınabilir şarj cihazı







Taşınabilir şarj cihazı:   Çift usb girişiyle iki telefonu aynı anda şarj edebileceğiniz ya da telefonunuzu 2 kez şarj edebileceğiniz 7800 mAh lik süper bir cihaz. Bende 1000 mAh gücünde farklı bir marka var bunu da ona yakın olduğundan anneme hediye etmek üzere aldım. Annem facebooku ve oyunları çok oynadığından oturduğu yerde rahat rahat kullansın diye:) 

 Fiyatı çok uygun. 30 TL.  Benim gibi çok şarj harcayanların , özellikle ev dışında ve seyahatte elinin altında mutlaka yedek şarjının bulunması iyi olur. Şarjım bitti sorunumuz olmaz:)

















 Benim alışveriş yaptığım mağazada Kafka'nın Milena'ya mektuplar, Dava ve Dönüşüm  kitapları vardı. Bende Dönüşüm olduğundan  diğerlerini aldım Bu iki kitap alınacaklar listemdeydi gördüğüm an bir de fiyatını görünce balıklama atladım ve çocuklar gibi mutlu oldum :)  Kitap fiyatı 3.95 TL. Kafka'nın eserlerinin kitapseverlerin kitaplığında mutlaka bulunması gerektiğini düşünüyorum. Fiyatından dolayı almayı düşünenlerin bakmasını tavsiye ederim. Kitapları okuduktan sonra yorumlarını yaparım artık:)


5 yorum:

  1. Anneniz şarj aletini güle güle kullansın. Kitaplara gelince, Kafka'yı çok severek okuyorum. Kitapların fiyatı da çok uygunmuş. İlk gördüğüm A 101'e uğrasam iyi olacak. Güzel bilgilendirme için çok teşekkür ederim. Sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Fiyatları çok uygun olduğundan özellikle tavsiye etmek istedim umarım bulursunuz:)Sevgilerimle:)

      Sil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  3. a101e arada bakmak lazım güzel kitaplar nerede ise bedavaya satılıyor..hayırlı olsun hepsi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ben ara ara uğruyorum bir çok kitap aldım uygun fiyata:)

      Sil

Yorumlarınız benim için önemlidir