21 Ağustos 2016 Pazar

HAFTANIN BLOĞU ECE EVREN

      __________HAFTANIN BLOĞU________

        Ece ablam doğum günün kutlu olsun gecikme için kusura bakma ancak vaktim oldu. Yeni yaşında her günün bir öncekinden güzel olsun. Hep mutlu ol. Seni seviyoruz:)






     Ece abla bloggerların sevgili ablası. Cümlelerle danseden , duygularını en güzel şekilde anlatan, duygusal ,incitmekten korkan, saygılı ve saygıdeğer, hepimize yetecek derecede sevgi dolu,  hepimizin sevdiği ablası.

  Kesinlikle bloğunu görmenizi tavsiye ederim. İşte linki eceevren.com



6 yorum:

  1. Ya siz nasıl tatlı kızlarımsınız böyle.Bugünün incisi yayının için sonsuz teşekkürler.Sizlere sarılarak, öperek teşekkür etmek isterdim.Sağol bebeğim.Kucak dolusu sevgilerimle canım :)

    YanıtlaSil
  2. Senin için az bile:) İnşallah birgün karşılıklı oturup sohbet etme fırsatımız olur. Benden de kucak dolusu sevgiler Ece ablacım:)

    YanıtlaSil
  3. Bu yazi neden gözden kaçmis acaba? Hem de Ece hanimin bu kadar seveni varken. Çok sevdigim bir yazar.

    YanıtlaSil
  4. Derya sorma, kızlarım bana neredeyse kırk gün kırk gece tadında jestler yaptılar. Emredesinizzz tatlı kızıma tekrar teşekkürler. Aslında doğum günlerinizi yazar mısınız? Bu vefanızı unutamam ben. Sevgiler ikinize de :) Sırf videoyu seyretsinlar diye tekrar paylaşayım durun bir. Bana her gün doğum günü :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ece ablacım nice mutlu yıllara:)Benimki seninkinden 1 gün önce:) sevgiler

      Sil

Yorumlarınız benim için önemlidir