3 Ağustos 2016 Çarşamba

19. BAYINDIR ÇİÇEK FESTİVALİ





         Festival paylaşımlarıma devam ediyorum. Bundan sonra sırada Urla Barbaros Oyuk festivalinden süper paylaşımlarım olacak:)

        Mayıs ayında yapılan festivalle ilgili çektiğim resimleri paylaşmaya ancak fırsatım oldu. Biz festivalden çok keyif aldık ayrıca bahçemize de bol bol çiçek aldık tabi:)

        Bir de gezerken şöyle bir diyaloğa şahit olup epey güldük :

        -Sizden bir çiçek aldım bilmiyorum yaşatabilirmiyim.
        -Düzenli sularsanız yaşar.
        -Artık bakıcaz olursa olur olmazsa çay demleriz :)

        
        
   





































Bu gül şu an bahçemizde:)
















Ey Ulu Katmer :)))

















































































































































Her ne kadar çiçek festivali olsa da Murat 124 leri de sıralamışlar. Çok güzeldiler birarada:)

































































Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için önemlidir