17 Eylül 2017 Pazar

Oriflame Lavanta özlü kolonya

Merhaba
Geçen ay Oriflame danışmanı oldum. Daha öncede yapmış daha sonra uğraşamadığımdan bırakmıştım. Ama Oriflame'in ürünlerinden memnundum sorun yaşamadım. Genelde çevremde  Avon satan var (Bu arada bir arkadaşımın aşırı ısrarı sonucu Avon danışmanıyım da aynı zamanda) Oriflame satan pek yok. Daha çok kendime almak için ben de gördüğüm ilk Oriflame standında bana üye olmak istermisin sorusuna hevesle evet diyerek başladım tekrar Oriflame macerama:)
Bloğumda sık sık Oriflame'in  tavsiye ettiğim ürünlerini tanıtacağım size.
İlk tanıtmak istediğim ürün Lavanta kolonyası


Kolonyadan çok parfüm
Oriflame Lavanta kolonyasının içeriğinde sadece Lavanta değil aynı zamanda Kehribar, Misk ve Vanilya notaları da bulunuyor. 
O kadar kalıcı ve rahatlatıcı bir kolonya ki bir çok kullanan parfüm olarak kullandığını belirtiyor. Şişesi devasa 400 ml.Çok uzun süre kullanma imkanı var. Faydalarını ve kullanım alanlarını sıralayacak olursam

  • Rahatlatıcı, sakinleştirici,insanın ruh halini düzelten etkisi var. 
  •  Gece rahat uyumak içşn yastığınıza bir kaç damla damlatın ve etkisini görün. 
  • Ütü suyuna bir kaç damla damlatın ütülediğiniz eşyalarınız mis gibi koksun. 
  • Çamaşır makinanızın yumuşatıcı gözüne biraz dökün çamaşırlarınız hem mis gibi koksun hem de sakladığınız  giysileriniz güvelerden korunsun. 
  • Boş bir sprey şişesine bire bir ölçüde suyla koyun evinize oda spreyi olarak kullanın eviniz mis gibi koksun . 
  • Kolonyayı sürün sivrisinek, böcek ve arı sokmalarından korunun.
  • Astımı olanlar güvenle kullanabiliyor. 
  • Erkekler traş losyonu olarak kullanıyor. 
  • Araba parfümü olarakta kullanabilirsiniz.                                                                                                Eğer bu kolonyayla hala tanışmadıysanız mutlaka deneyin çok seveceksiniz. 


4 yorum:

  1. Lavanta, kokusuna hayranım. Oriflame üyeliğin hayırlı olsun. Yayınlarını takip edeceğim. Sevgiler canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de öyle Ece ablacım:)çok teşeklür ederim. Her zaman beklerim sevgiler:)

      Sil
  2. merhaba takibe geldim..blog sayfama beklerim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba hoşgeldiniz:)Ben de takibe aldım sizi:)

      Sil

Yorumlarınız benim için önemlidir