29 Ekim 2017 Pazar

Haydi Özlem'e nefes olalım !!!







Yok mu Özlem’e nefes verecek!

16 yaşındaki Özlem’in hayata tutunmak için sadece 80 bin TL’ye ihtiyacı var. Bu parayı bulursa ona bir solunum cihazı alınacak. Ve böylece, sırf o cihaza bağlanabilmek için evi ve hastane arasında gidip gelen genç kız, rahat bir nefes alacak!
Afyonkarahisar'da akciğer yetmezliği tedavisi gören 16 yaşındaki Özlem Yıldırım, 80 bin liralık solunum cihazını alamadığı için hastane ile evi arasında mekik dokuyor. Hastalığı yüzünden hemşirelik okuduğu sağlık lisesindeki eğitimine sadece 1 ay devam edebilen Yıldırım için sosyal medyada "Özlem'e nefes olun" isimli kampanya başlatıldı. Yıldırım, "Akciğerlerim bu makineyle çalışıyor. Ben de bu makine sayesinde özgürce nefes alıp, hayata atılmak istiyorum. Bana yardım edin" dedi.
AKCİĞERLERİ RAHATSIZ
Özlem Yıldırım. 3 çocuklu çiftçi ailenin en küçük çocuğu olarak dünyaya gözlerini açtı.
Diğerleri gibi o da hareketli bir çocuktu. Hemşire olmak istiyordu. Ancak yaşı ilerledikçe aldığı her nefesin bir bıçak gibi göğsüne saplandığını hissetti. Önce Uşak Devlet Hastanesi'ne gitti. Burada yapılan tetkiklerde akciğerlerinin tamamen kapandığı söylendi. İzmir'deki Tepecik Eğitim ve Araştırma Hastanesi'ne sevk edildi.
Genç kız 3 ay boyunca Tepecik Eğitim ve Araştırma Hastanesi'nde tedavi gördü.
Fakat burada yapılan tedavi yetersiz kalınca kara ambulansıyla Ankara Dışkapı Eğitim ve Araştırma Hastanesi'ne sevk edildi.
16 yaşındaki genç kız, 2 ay boyunca 2 kez ağır atak geçirerek yoğun bakıma alındı.
Tedavisinin ardından memleketi Afyon'a dönen Yıldırım yeniden fenalaşınca Afyon Üniversitesi Hastanesi'ne kaldırıldı. Fakat burada yer olmaması üzerine Isparta'da özel bir hastaneye kaldırılan Yıldırım, burada 20 gün boyunca uyutuldu. Yıldırım, ümitler tam tükenmek üzereyken İstanbul Bezmialem Vakıf Üniversitesi'ne sevk edildi. 1 yıl süren tedavide yapılan bronkoskopininin ardından narkozdan uyanamayarak bitkisel hayata girdi. Ama Özlem, pes etmeyerek hayata yeniden "merhaba" dedi.
ÇOK KORKUYOR
Zamanla iki akciğeri de tamamen söndüğü için makine yardımı olmadan nefes alamayan Yıldırım, bu nedenle Afyon Üniversitesi Hastanesi ile evi arasında mekik dokuyor. Evde manuel pompayla nefes alan genç kız, yorulduğu zaman ölümle burun buruna geliyor. Yıldırım eğer piyasada maliyeti 80 bin lirayı bulan oksijen makinesini alabilirse daha rahat nefes alabileceğini söyleyerek, "Nefes almam cihaza bağlı. Kesinlikle bu makine sayesinde daha iyi nefes alabilirim. Bunun dışında hastanelerin yoğun bakım servislerinde daha az vakit geçireceğim. Sürekli 'Acaba ölecek miyim' korkusuyla yaşamak istemiyorum" diye konuştu.
SOSYAL MEDYADAN DESTEK GELMEDİ
Özlem'in çığlığını duyan İzmirli Ömür Aslan, Dilek Çoban ve Nimet Deniz, İzmir Valiliği'nin de izniyle yardım kampanyası başlattı. Ancak Özlem'in hayatı için çok önemli olan bu kampanyaya ne yazık ki ilgi gösterilmedi. Eğer Özlem'in ihtiyacı olan 80 bin liralık solunum cihazı alınmazsa, genç kız hastane ile evi arasında mekik dokurken aramızdan ayrılabilir.
TANSU EDİP GÖKBUDAK -YENİASIR


Özlem şu anda İzmir SBÜ Dr. Suat Seren Göğüs Hastalıkları ve Cerrahisi Eğitim Araştırma Hastanesinde tedavi görüyor. Kendisi için gerekli Olan Vest cihazı için annesi adına hesap açılmış.Tüm yardımseverlerin yardımını bekliyoruz.Hesap bilgileri şu şekilde:

ZİRAAT BANKASI
FATMA YILDIRIM
Hesap No: 492679325002
İBAN NO: TR300001001956492679325002

 Kendisine ulaşmak isterseniz buradaki facebook bağlantısından ulaşabilirsiniz. tık tık


4 yorum:

  1. Ne kadar üzüldüğümü anlatamam. Ben cüzi de olsa bağışımı yapacağım. Ama çok kişinin duyması lazım. Böyle bir yardım düşündüğün için sağ ol canım. Şimdi bloğumda paylaşırım. Dilerim şansı yaver gider yavrumun. Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ece ablacım çok sağolasın😊Umarım sesimiz duyulur ihtiyacı karşılanır.

      Sil
  2. İnşallah bir an önce toplanır para 🙏Allah yardımcısı olsun.

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için önemlidir