11 Haziran 2020 Perşembe

Bursalı mısın Kadifeli gelin türküsü sözleri gel de çık işin içinden

Hepimizin severek dinlediği, düğünlerde,eğlencelerde oynadığı hatta değerli sanatçı Müzeyyen Senar'ın bile söylediği  şarkının sözlerini eşimle mantıklı bir şekilde okuyunca aklımız karıştı. İçinden çıkamadık. Önce sözleri paylaşıyorum.

Bursalı mısın kadifeli gelin çaydan mı geçtin
Yanakların al al olmuş konyak mı içtin
İçtiğimiz konyak mezemiz kaymak
Sen kimin yarisin yavrum her yanın oynak
Arabaya sen bin faytona ben
Anasını sen al kızını da ben
Bir su içtim testiden yavrum sensin beni mesteden
Cennet makamı olsun yavrum seni bana dost eden
Arabaya sen bin faytona ben
Anasını sen al kızını da ben
Şimdi kadifeli gelin kim? Kadifeli gelinle konuşan kim? Kimin anasıyla kızını kimle alıyorlar?

Gel de çık işin İçinden? Biz çıkamadık siz?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için önemlidir