21 Eylül 2018 Cuma

Mim - Dürüst müyüz?

     Bloğumla bir süredir  ilgilenemedim tabi severek takip ettiğim Ece Evren ablamı da takip edemedim.  Son zamanlarda kokulutaş işine merak sardım bir de epoksi. Onlarla uğraşmaktan vakit bulduğumda instagram facebook takılıyorum. Bloğu ihmal ettim. Bloğuma bağlantı instagram hesabı açmıştım oraya arada birşeyler atıyorum. Ece ablayla da instagramdan birbirimizi takip ediyoruz:)

    Bu arada instagramda emredersiniztasarim ve emredersinizzzblogger sayfalarıma da beklerim:)
    
     Bu gün bloğuma bir yazı atmak için girdim girince de birkaç bloğa baktım çıkamadım:)
     
     Ertuğrul Yıldırım arkadaşımız dünyanın en iyi blogları listesi yayınlamış sayfasında, kendi bloğumu da görmez miyim listede? Çok hoşuma gitti hoş bir süpriz yapmış sağolsun:) Bakmak isteyenler için Ertuğrul Yıldırım

      Ece ablamın mimi varmış ben de cevaplayım dedim. Ece ablam mim yaparda görüp geçer miyim hiç? Bu arada Ece ablamın sayfasına buradan bakabilirsiniz Ece Evren

       1- Dürüstçe fikirlerinizi söyleyecek yapıya sahip misiniz? Bu mecrada da öyle miydiniz? Kırılmasın diye geçiştirdiğiniz yorumlar oldu mu? Bazı yorumlar vardır, karakterlerimizden tüyolar verirler. Ben bunlara çok dikkat ederim

        Eskiden kimse kırılmasın diye hep alttan alır söylemek istediklerimi söyleyemezdim ama son zamanlarda söylemenin daha rahatlatıcı olduğunu farkettiğimden beri söylüyorum. Hem bazen konuşunca yanlış anlaşılmalar da ortadan kalkıyor çok zaman. Ama karşımdaki laf anlamaz biriyse iş bazen değişiyor:) Bu mecrada çok fazla kişiyle muhabbetim olmadı. Olduklarımla da yorumlarım hep içtendi kırılmasın diye geçiştirdiğim yorum hiç olmadı.

2- Blog tutmaktan sıkıldığınız oluyor mu? Zaman zaman çekilmeler hissediyor ve üzülüyorum. Hani, sevdiğin komşundan uzak kalmışsın gibi… Aynı coşkuyu yakalayamadığımız zamanlar da oluyor. O zaman açıkçası eski hareketliliği özlüyorum. Hele alıştığım bir arkadaşım “şak”diye ilgisini kesince, normal yaşamımdaki kadar üzülüyor, nedenini anlamaya çalışıyorum. Siz sadece soru kısmına odaklanın lütfen…

Evet oluyor. Bana blok yazmak çok teferruatlı geliyor. Fırsat buldukça yazmaya çalışıyorum. Aslında gittiğim yerlerde bloğumda paylaşayım diye bir sürü fotoğraflar çektim ama oturup düzenleyip paylaşamadım. Bulduğum fırsatlarda paylaşıcam inşallah:)


3- Yazdıkça rahatlıyor musunuz? Yani yazmak sizin için bir ihtiyaç mı?
Hayır:) 


4-Geçiştirmek için yazdığınız oldu mu? Ya da bloğumu ihmal etmeyeyim diye demek daha sıcak bir ifade olur…

Olmadı. Özellikle son paylaşımlarım sosyal medyada çok hoşuma giden paylaşımlar bunu geçiştirmek saymıyorum, sanırım bu geçiştirmek sayılmaz senin dediğin anlamda.

5-Yorumların niteliklerinden memnun musunuz? Yapay olduklarını düşündükleriniz oluyor mu? Burada ferdi bloglarız, hep aynı yere yüklenip, abone gibi sürekli oraya yorum yapmanın altındaki sebep ne olabilir sizce? O kişi; elliye varan yorumlardan memnun olur mu ki?
Şimdiye kadar niteliksiz yorum aldığımı düşünmüyorum, zaten o kadar fazla yorum da almıyorum:)) Ne kadar çok yorum gelirse o kadar hoşuma gidiyor. Ben de daha çok yakın bulduklarıma yorum yapıyorum.

6-Bir bloğu nesine göre değerlendirirsiniz? Tema ve blog düzenine mi, yazdıklarına mı? Ya da hepsi mi önemlidir?

Blog düzenine ve temaya takılmam,benimkide çok matah değil:) İçerik önemli benim için ve samimiyet.

7-Antipatik bulduğunuz bloglar var mı? Buna rağmen onlara da yorum yapar mısınız, eleştirel de olsa? Zira buna da ihtiyacımız var…

Bloggera dediğim gibi fazla giremiyorum. Girdiğimde de kendi bloğuma birşeyler koyuyorum. Bakarsam belli kişilere bakıyorum onlarda paylaşımlarını sevdiğim kişiler. Onlardan biride sensin Ece ablacım:)

8-Aramızda olmaktan mutlu musunuz?

Eveett:)

9-Zaman zaman ters düştüklerimiz oldu. Bunu uzun sürdürür müsünüz? Yani büyük bir sorunmuş gibi mi algılarsınız? Ben en son tecrübelerimi bu ters düşmelere borçluyum şahsen. Payıma düşeni aldım. Artık dingin yaşımdayım. Çok etkilendiğimi söyleyemeyeceğim doğrusu..
Ters düştüğüm olmadı olsaydı ne yapardım bilmiyorum. Kinci biri değilim ama bu ortamda ne yaparım hiç bir fikrim yok.

10-Blog tutmanın sizce yararları nedir?
Bir çeşit günlük gibi aslında. Eski yazdıklarıma bakıyorum arada ne kadar uzun zaman geçmiş diyorum. Bir de daha geniş kitleye ulaşıyor yazdıklarımız o en güzeli:)


Ece ablacım umarım olmuştur.

6 yorum:

  1. Aa! ismimi de gördüm Ee artık gam yemem,sırtım yere değmez,teşekkürler..Ben de yorumların azlığına pek takılmıyorum ama deeptone'de söylemişti mesela "ne kadar çok yorum yaparsak o kadar çok yorum alabiliriz.." diye.. Yani sayfalarımıza yorumların alınması,biraz da biz blog yazarlarının diğer blog sayfalarına yorum yapmamıza bağlı..Bence yazmaya devam et,paylaşımların güzel..Mim cevapları da samimiydi,emeğine sağlık..🙂

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkür ederim😊 Yorum almak için yorum yapıcaz o zaman😊

    YanıtlaSil
  3. Olmaz mı canım? Mükemmel olmuş.Samimiyet süzülüyor her satırdan.
    İnstagrama arada bir giriyorum. Aldığım yeni telefon öyle alem bir telefon ki,kimsede yardımcı olmuyor evde, o nedenle paylaşım yapamıyorum. İnşallah halledeceğim.
    Değerli bulup bu mimi yaptığın için çok teşekkür ederim canım. Sevgiyle kucaklıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım Ece ablam değerli fikirlerin için çok teşekkür ediyorum🤗Umarım telefonu kısa zamanda çözersin.Sevgilerimi ve öpücüklerimi gönderiyorum sana😘💖

      Sil
  4. Samimi bir mim olmuş. Blog dünyasında daha fazla görmek isteriz sizi. Ben de instagrama biraz zaman ayırmalıyım sanırım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim 😊 Aslında haklısınız bloğuma biraz daha zaman ayırmam gerek. Takibe aldım sizi😊

      Sil

Yorumlarınız benim için önemlidir