20 Eylül 2018 Perşembe

Rıza nerede? Yeni bir iyilik hareketi

Arkadaşım Mehtap'ın instagram yazısını buraya aynen alıntılıyorum.

Üyesi olduğum Adım Adım koşucuları sadece bağış koşuları değil,bağış toplanmayan koşulara da katılıp iyilik peşinde koşmanın en önemli amaçlarından biri olan farkındalığı çoğaltmayı hedefliyor.

Kendi küçük hayatlarımızda habersiz yaşadığımız farklılıkları, hastalıkları, yoksunluk ve yoksullukları yaşayanlara el uzatmaya gayret eden sivil toplum kuruluşlarının sesini duyurarak onların bağışçısı ya da gönüllüsü olmak isteyenlere vesile oluyor.Hiç değilse onları "gören gözleri" çoğaltıyor.

İşte Adım Adım Ailesi ülkenin dört bir yanında çoğalan katılımcıları ile bunu yaparken İzmir'den kocaman yürekli bir arkadaşımız bununla yetinmeyerek daha fazlasını yapma hayaliyle yanıp tutuşuyordu.

Hayali güzel ülkemizi en doğusundan en batısına boydan boya koşmak olan sevgili Rıza 1 Eylül Dünya Barış Gününde bu hayali için ilk adımını Van'da attı.
Hedefi 1830 km koşarak 29 Ekim Cumhuriyet Bayramında İzmir'e ulaşmak olan sevgili Rıza'mız her gün ortalama bir maraton mesafesi koştu ve 17 Eylül'e kadar toplam 524 km'yi sağlıkla tamamladı.
Bugünkü dinlenmesini takiben yarından itibaren yeniden koşmaya devam edecek olan Rıza bu koşularını her gün 1 veya 2 sivil toplum kuruluşuna adayarak onların tanıtımını yapıyor.
Bu tanıtımlar için de sosyal medya hesaplarında sabah 10 ve akşam 20'de canlı yayınlar yapıyor.

Yol boyunca karşılaştığı insanlarla sıcacık diyaloglar kuran sevgili Rıza'yı siz de "Rıza Nerede" adlı sosyal medya hesaplarından takip edin lütfen.

Hayalini sağlıkla gerçekleştirmesi için dualarımızı eksik etmediğimiz Rıza'mız için geçtiğimiz hafta sonu da Afyon'daki Frig Ultra Maratonuna katıldık ve Adım Adım İzmir olarak çok sayıda derecenin sahibi olduk.
(Ben de naçizane yaş grubumda 3.oldum😊) Koca yürekli,adam gibi adam sevgili Rıza..seni İzmir'deki son adımlarına katılarak kucaklayacağımız günü iple çekiyoruz.
Kalan 1306 km'ni de sağlıkla bitirmen dileğiyle..kucak dolusu sevgilerimle
Mehtap 
#Rizanerede
#Adimadimizmir
#Adimadim

Rıza ile birlikte bu yola gönül vermiş tüm herkesi destekliyor kucak dolusu sevgilerimi gönderiyorum :)

3 yorum:

  1. Helal olsun. Çok takdir ettim doğrusu. Allah yardımcısı olsun. Size de sevgiler canım :)

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel gerçekten. Arkadaşımu instagram sayfasında okuyunca hemen paylaşmak istedim. Sevgiler Ece ablacım:)

    YanıtlaSil
  3. çok güzel paylaşım gerçekten..

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için önemlidir